Sponsorudvalget

Give Fremads sponsorer er vigtige for klubben, og vi sætter stor pris på alle vores samarbejdspartnere.

Vi tilbyder mange forskellige muligheder for at blive sponsor i klubben, f.eks tribunesponsor og tøjsponsor. Vi sammensætter gerne sponsorater, så det passer til vores samarbejdspartnere, så hvis du har et specielt ønske, så tag endelig fat i vores sponsorudvalg, så I sammen kan finde en løsning.

Det er vigtigt for klubben, at sponsorerne også får noget igen, for de penge de giver til klubben, derfor markedsfører vi altid sponsoratet, både på Facebook, hjemmesiden og på vores store sponsortavle på stadion. Derudover opfordrer vi vores medlemmer til at handle lokalt ved de sponsorer, der støtter klubben.

Give Fremad sponsorudvalg er ansvarlige for at finde potentielle samarbejdspartnere, forhandle sponsoraftaler samt sørge for løbende overholdelse af de indgåede aftaler. Ønsker I at indgå en sponsoraftale eller har spørgsmål til sponsorater, så kontakt en fra vores sponsorudvalg.

Sponsorudvalg:

Børge Westergaard